Een dag op stap met onze gebouwbeheerder Tamara

Het team Facilitair Beheer heeft 3 gebouwbeheerders. Elke gebouwbeheerder wordt ingezet volgens zijn/haar talenten in de verschillende gebouwen die het AGSL beheert.

 

De dag begint met het bekijken van mijn persoonlijke mailbox en die van gebouwbeheerder. Ik krijg e-mail met vragen, afspraken, technische meldingen, ... Net zoals mijn dag, zijn ook de mails heel divers!

De grootste projecten waar ik volop mee bezig ben zijn:

  • de circulaire renovatie van 3 studio's, die ik samen coördineer met onze projectbeheerder Kristof. Samen volgen we de architecten op, de effectieve werken, de administratie, ... Ik vraag offertes op bij verschillende leveranciers, zorg dat er een werfzone kan geplaatst worden voor het gebouw en ik spreek ter plaatste af met de werkmannen. Met ons projectteam zorgen we voor een vlotte communicatie naar de bewoners van het gebouw.
  • Ik tekende het interieur uit voor de aula/refter van het Politiehuis, waarna de grote aanpassingswerken zullen uitgevoerd worden. Fijn om mijn plan tot leven te zien komen!
  • De verhuis van het archief in de Erfgoedsite Abdij van Park coördineerde ik mee. Door de delicate en historische boeken en documenten verhuizen ervoer ik een beetje stress, maar het was een hele leuke en intense samenwerking met verschillende diensten.
  • Circulariteit dragen we hoog in de vaandel. Ik zoek manieren om ladeblokken om te vormen naar lockers, zodat we het kantoormateriaal kunnen recupereren.
  • Ik ben in het stadskantoor voor het maandelijks overleg met het onderhoudsteam. Mijn collega gebouwbeheerder Bart heeft net de belijning in de parking vernieuwd en aangepast volgens de nieuwe invulling van de parking. Tof gedaan!
  • Tussendoor vraag ik offertes op bij leveranciers, plaats ik bestellingen, krijg ik telefoontjes, zorg ik dat plannen up to date blijven, ... Ook het administratieve luik mag niet vergeten worden.
Iets fout of onduidelijk op deze pagina? Meld het ons.